XJ94 R134a suplement klima tłumaczenie.doc

(45 KB) Pobierz

Temperatura powietrza w pomieszczeniu testowym musi wynosić 21°C (70°F) minimum dla tego testu. (1) Podłączyć zestaw obrotomierza i wskaźnika kolektora. (2) Ustaw elementy sterujące klimatyzacji na Maks. A/C, dźwignię temperatury na pełnym chłodzeniu i nadmuchu na wysokim poziomie. (3) Uruchom silnik i ustaw obroty jałowe na 1000 obr./min Sprzęgło klimatyzacji włączone. (4) Silnik należy rozgrzać wraz z drzwiami, szybami i kaptur zamknięty. (5) Włóż termometr do lewego, środkowego wyjścia klimatyzacji. Uruchomić silnik na 5 minut. Sprzęgło klimatyzacji może pracować cyklicznie w zależności od temperatury otoczenia. (6) Po 5 minutach zanotować temperaturę powietrza wylotowego. Jeśli sprzęgło się uruchomi, wykonaj wcześniej odczyt sprzęgło się rozłącza. (7) Otwórz maskę i odłącz przewód podciśnieniowy do zaworu sterującego wodą w podgrzewaczu. Obserwuj ramię zaworu umożliwiające ruch po odłączeniu przewodu. Jeżeli się nie rusza, naprawić obwód podciśnieniowy. Podłącz przewód podciśnieniowy, aby zapobiec wyciekom. (8) Włącz klimatyzację na kolejne 2 minuty i zabierz ponownie odczytać temperaturę powietrza wylotowego. Na XJ pojazdów, jeżeli temperatura wzrosła o więcej niż 2°C (5°F) sprawdź, czy kabel drzwi mieszanego powietrza jest prawidłowy operacja. (9) Porównaj temperaturę powietrza wylotowego z temperaturą powietrza wylotowego Wykres wydajności klimatyzacji (temperatura i ciśnienie). Jeśli temperatura powietrza wylotowego jest wysoka, patrz Czynnik chłodniczy Testowanie szczelności i diagnostyka układu chłodniczego Wykres. (10) Porównaj tłoczenie i ssanie sprężarki ciśnienia do wydajności klimatyzacji (temperatura i ciśnienie) Wykres. Jeśli ciśnienie tłoczenia lub ssania nie jest normalne, sprawdź działanie czynnika chłodniczego system, odnoszący się do układu czynnika chłodniczego Wykres diagnozy. Poniższe wykresy zostały opracowane na szybko odniesienie

 

 



 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin