XJ 1994 R12 klima tłumaczenie.doc

(16 KB) Pobierz

1bar = 100kPa

 

 

 

(1) Podłącz obrotomierz silnika i czynnik chłodniczy Manometr i narzędzie do montażu kolektora C-4740-A. (2) Zamknąć oba zawory ręczne na manometrze i kolektorze montaż. (3) Ustawić oba trzpienie serwisowego zaworu ręcznego w położeniu środkowym. (4) Silnik należy rozgrzać wraz z drzwiami, szybami i kaptur zamknięty. (5) Włączyć klimatyzację przy silniku pracuje z prędkością 1000 obr./min. Ustaw sterowanie na maksimum klimatyzacja, kontrola temperatury w trybie pełnego chłodzenia i przełącznik dmuchawy na wysokim poziomie. (6) Włóż termometr do środkowego powietrza wylotowego wylotu i obserwuj temperaturę powietrza. Temperatura powinna wynosić około 7°C (45°F) przy 27°C (80°F) temperatura otoczenia po 5 minutach pracy. (7) Obserwuj wysokie i niskie ciśnienie boczne. The ciśnienie ssania parownika powinno wynosić 207-241 kPag (30-35 psig). Ciśnienie tłoczenia sprężarki powinno wynosić 1103–1633 kPag (160–235 psig). Powinno Należy pamiętać, że wysoka temperatura otoczenia i wilgotność warunki spowodują wyższe ciśnienia i temperaturę warunki. Jeśli sprzęgło się włącza, weź odczyty przed rozłączeniem sprzęgła. (8) Jeżeli ciśnienia są nieprawidłowe, patrz Ciśnienie i wykresy diagnostyczne wydajności. Poniższe wykresy zostały opracowane na szybko odniesienie. Jeśli zastosowana metoda krok po kroku nie jest całkowicie zrozumiałe, należy zapoznać się z odpowiednią sekcją Instrukcja serwisowa zawiera bardziej szczegółowe informacje.

 


 


OPIS Sprzęgło sprężarki klimatyzacji napędzane jest paskiem silnik. Sprzęgło sterowane elektromagnesem, automatycznie włącza i wyłącza sprężarkę w celu sterowania parownikiem lukier. Sterowanie sprzęgłem sprężarki klimatyzacji jest kontrolowane przez kilka elementów: niskociśnieniowy układ klimatyzacji Przełącznik, przełącznik termostatu, przekaźnik pompy paliwa, klimatyzacja Przekaźnik sprzęgła i sterownik silnika. Przełącznik niskiego ciśnienia klimatyzacji otwiera się, jeśli jest za mało czynnika chłodniczego w układzie. Kiedy to się stanie, napięcie nie jest już obecne na sterowniku silnika. Sterownik silnika wyłączy klimatyzację przekaźnik sprzęgła. Przy odpowiednim poziomie czynnika chłodniczego w układu, przełącznik niskiego ciśnienia pozostaje zamknięty. Gdy temperatura parownika jest wystarczająco niska, aby oblodzenie wężownic chłodzących, wyłącznik termostatu otwiera się. Sterownik silnika wyłączy sprzęgło klimatyzacji. Przełącznik termostatu zamyka się, gdy temperatura wzrasta. Następnie sterownik silnika włączy klimatyzację przekaźnik sprzęgła ponownie włączony

 

Układ klimatyzacji wyposażony jest w parownik przed rozpoczęciem schładzania i osuszania napływającego powietrza z zewnątrz mieszając się z ogrzanym powietrzem. Parownik jest pracy w trybie klimatyzacji, a także podczas odszraniania tryb usuwania zamglenia. Parownik jest nie działa w temperaturze otoczenia poniżej ok -1°C (30°F). Aby utrzymać minimalny parownik temperatury, stały przełącznik ustawień termostatu włącza i wyłącza sprzęgło sprężarki. Dmuchawa działa systemów ogrzewania lub klimatyzacji, z wyjątkiem Tryb WYŁ. W tym trybie (OFF) dmuchawa i dopływ powietrza zewnętrznego jest odcięty. Agregat chłodzący jest zamontowany na desce rozdzielczej i schłodzone powietrze jest odprowadzane z urządzenia rejestry panelowe. Rejestry są przystosowane do zapewnienia chłodzenie ogólne lub lokalne.


 


Przełącznik niskiego ciśnienia odłącza magnes sprzęgło, jeśli ciśnienie w układzie spadnie poniżej 193 kPa (28 psi). Nastąpi to w przypadku utraty czynnika chłodniczego lub przy niskiej temperaturze otoczenia

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin