Jaciow M., Wolny R. (red.) - Cyfrowy ślad konsumenta (2023).pdf

(7629 KB) Pobierz
CYFROWY ŚLAD
KONSUMENTA
Redakcja naukowa
Magdalena Jaciow i Robert Wolny
Katowice 2023
Praca naukowa
Publikacja dofinansowana ze środków subwencji na rozwój i utrzymanie
potencjału badawczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Partner publikacji: Centrum Badawczo-Rozwojowe ARH+
Komitet redakcyjny
Janina Harasim (przewodnicząca), Monika Ogrodnik (sekretarz),
Małgorzata Pańkowska, Jacek Pietrucha, Irena Pyka, Anna Skórska,
Maja Szymura-Tyc, Artur Świerczek, Tadeusz Trzaskalik, Ewa Ziemba
Recenzent
Marcin Lipowski
Redakcja i korekta językowa
Beata Kwiecień
Skład tekstu
Daria Liszowska
Projekt okładki
Janusz Gumulak
Ilustracja na okładce
lunamarina
Photogenica
ISBN 978-83-7875-837-2
doi.org/10.22367/uekat.9788378758372
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2023
Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
(CC BY 4.0), https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, tel.: +48 32 257-76-33
www.wydawnictwo.ue.katowice.pl, e-mail: wydawnictwo@ue.katowice.pl
Facebook: @wydawnictwouekatowice
S
pis treści
Wstęp
...........................................................................................................
Część I. Ujęcie teoretyczno-metodyczne
1. Konsument i jego ślad w gospodarce cyfrowej
(Robert
Wolny)
........
2. Konsument 4.0 w piśmiennictwie
(Agata
Stolecka-Makowska)
..........
3. Źródła informacji o cyfrowym konsumencie
(Magdalena
Jaciow)
...
Część II. Ujęcie empiryczne
4. Konsumpcja cyfrowych treści edukacyjnych na przykładzie
wybranych platform subskrypcyjnych
(Kinga
Hoffmann-Burdzińska)
...............................................................
5. Skuteczność cyfrowych kanałów migracyjnych klientów
na rynku usług bankowych
(Sebastian
Manek, Michał Marciniak)
....
6. (Nie)bezpieczeństwo finansowe klientów instytucji pożyczkowych
w sieci
(Dawid
Słomian)
........................................................................
7. Ślad węglowy konsumenta w gospodarce cyfrowej
(Katarzyna
Palka)
..................................................................................
8. Wykorzystanie technologii blockchain w marketingu sportu –
wybrane zagadnienia
(Monika
Płaczkowska)
......................................
9. Współpraca influencerów z przedsiębiorstwami produkcyjnymi
w przestrzeni cyfrowej
(Martyna
Kaziród, Piotr Antończyk)
..............
10. Zastosowanie modelu współpracy zdalnego eksperta
w przemyśle 4.0 z wykorzystaniem urządzeń
head mounted display
(Piotr
Antończyk)....................................................................................
11
22
33
5
51
63
75
89
102
116
127
Zgłoś jeśli naruszono regulamin