biblia content marketingu full.pdf

(2492 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz wydawca dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
wydawca nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock.
Helion S.A.
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
https://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
https://onepress.pl/user/opinie/bibcon
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-9661-6
Copyright © Helion S.A. 2023
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
WSTĘP ............................................................................. 5
Znowu
Biblia?
O co chodzi? ...................................................... 7
Psycho-logika słów .................................................................... 12
Co możesz w ten sposób osiągnąć? ......................................... 23
Wielki Post nr 1 ........................................................................ 35
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI ................................ 47
Nie trać czasu ............................................................................ 49
Na czym polega Strategia Stworzenia? ................................... 54
Synergia Treści ......................................................................... 60
Wielki Post nr 2 ........................................................................ 65
CEL ................................................................................ 73
Kalendarz sprzedaży ................................................................. 75
Pozycjonowanie produktów i usług ......................................... 80
Jak pisać o nowych kategoriach? ............................................. 88
Memory fajw ............................................................................. 94
Wielki Post nr 3 ........................................................................ 97
STRATEGIA ................................................................. 105
Główne medium sprzedażowe ............................................... 107
Drogi do Rzymu ..................................................................... 114
Unikaj zderzenia ze słoniem .................................................. 119
Kup książkę
Poleć książkę
Biblia content marketingu
Wielki SZU ............................................................................. 125
Spis treści ................................................................................ 129
Wielki Post nr 4 ...................................................................... 137
STRUKTURA .............................................................. 147
A dlaczego tu nie ma wzorca treści? ...................................... 149
Pathos
...................................................................................... 152
Ethos
........................................................................................ 157
Logos
........................................................................................ 171
Wielki Post nr 5 ...................................................................... 181
STWARZANIE ............................................................. 189
Przywilej stwórcy .................................................................... 191
Wolność pisania ...................................................................... 193
Gdy trudno zacząć .................................................................. 199
Gdy trudno skończyć .............................................................. 201
Wielki Post nr 6 ...................................................................... 203
ZAKOŃCZENIE .......................................................... 211
4
Kup książkę
Poleć książkę
WSTĘP
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin