marketing afiliacyjny dla bystrzaków ebook.pdf

(5551 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Affiliate Marketing For Dummies
Tłumaczenie: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
ISBN: 978-83-283-8627-3
Original English language edition Copyright © 2020 by John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.
All rights reserved including the right of reproduction in whole or in part in any form. This translation
published by arrangement with John Wiley & Sons, Inc.
Oryginalne angielskie wydanie © 2020 by John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey. Wszelkie prawa,
włączając prawo do reprodukcji całości lub części w jakiejkolwiek formie, zarezerwowane. Tłumaczenie
opublikowane na mocy porozumienia z John Wiley & Sons, Inc.
Translation copyright © 2023 by Helion S.A.
Wiley, the Wiley Publishing Logo, For Dummies, Dla Bystrzaków, the Dummies Man logo, Dummies.com,
Making Everything Easier, and related trade dress are trademarks or registered trademarks of John Wiley &
Sons, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Used by permission.
Wiley, the Wiley Publishing Logo, For Dummies, Dla Bystrzaków, the Dummies Man logo, Dummies.com,
Making Everything Easier, i związana z tym szata graficzna są markami handlowymi John Wiley and Sons,
Inc. i/lub firm stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach. Wykorzystywane na
podstawie licencji.
Wszystkie pozostałe znaki handlowe są własnością ich właścicieli.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje
naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Autor oraz wydawca dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne
i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym
ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz wydawca nie ponoszą również
żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
https://dlabystrzakow.pl/user/opinie/marafb
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Helion S.A.
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
dlabystrzakow@dlabystrzakow.pl
WWW:
https://dlabystrzakow.pl
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
O autorach ....................................................................... 13
Dedykacja .................................................................................................................. 14
Podziękowania od jednego z autorów ................................................................... 14
Wstęp ................................................................................ 17
O książce ................................................................................................................... 17
Niezbyt rozsądne założenia .................................................................................... 18
Ikony użyte w tej książce ......................................................................................... 18
Oprócz książki ........................................................................................................... 19
Od czego zacząć? ...................................................................................................... 19
CZĘŚĆ 1: ZAPOZNANIE SIĘ Z MARKETINGIEM AFILIACYJNYM ..... 21
ROZDZIAŁ 1:
Czym jest marketing afiliacyjny? .................................... 23
Zdobycie wiedzy o tym, jak działa marketing afiliacyjny ..................................... 23
Korzyści z internetowych promocji ........................................................................ 25
Mnożenie możliwości ......................................................................................... 25
Automatyzacja przepływu pieniędzy ............................................................... 26
Odróżnianie marketingu afiliacyjnego
od innych biznesów internetowych .............................................................. 27
Przygotowanie do rozpoczęcia działalności
w ramach marketingu afiliacyjnego .................................................................... 28
Wyznaczanie oczekiwań .................................................................................... 29
Praca u podstaw ................................................................................................. 30
Przechodzenie przez proces ............................................................................. 30
ROZDZIAŁ 2:
Dlaczego powinieneś zostać partnerem? ..................... 33
Badanie wymagań związanych z rozpoczęciem tradycyjnej
działalności gospodarczej .................................................................................... 34
Ocena zalet marketingu afiliacyjnego .................................................................... 36
Możesz rozpocząć swoją działalność natychmiast ......................................... 36
Kup książkę
Spis treści
3
Poleć książkę
Możesz wybrać swoją własną
ścieżkę
i styl
życia
............................................ 36
Możesz oferować zróżnicowaną gamę produktów ........................................ 37
Nie ma konieczności ani rozwoju produktu, ani jego dostarczania ............. 38
Nie musisz być technicznym geniuszem ......................................................... 38
Płatności i księgowość są zautomatyzowane .................................................. 39
Otrzymasz materiały marketingowe dostarczane przez firmę ..................... 39
Możesz skorzystać z odliczeń od podatku ...................................................... 40
Wyznaczanie oczekiwań .......................................................................................... 41
ROZDZIAŁ 3:
Pułapki i zagrożenia dla początkujących ...................... 43
Wypatrywanie osobistych pułapek ........................................................................ 43
Brak koncentracji ............................................................................................... 44
Kiepskie zarządzanie czasem ............................................................................ 45
Robienie niewielu (jeśli w ogóle jakichkolwiek) aktualizacji treści ................ 48
Unikanie internetowego ryzyka .............................................................................. 48
Trzymaj się z dala od błyskawicznych biznesów ............................................. 49
Nie daj się nabrać na kolejną błyskotkę .......................................................... 50
Nie inspiruj się za bardzo innymi osobami ..................................................... 50
Więcej informacji ...................................................................................................... 51
Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat ................................................. 51
ROZDZIAŁ 4:
Kroki, które zrobisz, zanim zostaniesz partnerem ..... 53
Wyznaczanie celów .................................................................................................. 54
Ocena umiejętności, które posiadasz i których potrzebujesz ............................ 55
Gdzie teraz jesteś? .............................................................................................. 55
Jak ruszyć do przodu? ........................................................................................ 56
Wzmacnianie zdolności do koncentracji ............................................................... 56
Podejmowanie decyzji, co jest (a co nie jest) ważne ...................................... 57
Ustalanie priorytetów ........................................................................................ 57
Dostrzeganie magii działania na ogromną skalę ............................................ 59
Znajdź czas na zabawę ...................................................................................... 59
Pozbycie się pożeraczy czasu ............................................................................ 60
Ograniczenie korzystania z poczty elektronicznej
i monitorowanie swojego czasu .................................................................... 61
Wypowiedzi ekspertów ............................................................................................ 65
Zarabianie przez internet z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego
w Polsce. Jak wygląda? .................................................................................... 65
ROZDZIAŁ 5:
Badanie afiliacyjnego krajobrazu: programy i sieci .... 67
Zagłębianie się w programy afiliacyjne .................................................................. 67
Ocena zalet programów afiliacyjnych .............................................................. 68
Znajdowanie i ocena programów partnerskich .............................................. 68
Przystąpienie do programu afiliacyjnego ........................................................ 72
4
Spis treści
Kup książkę
Poleć książkę
Przyglądanie się sieciom afiliacyjnym .................................................................... 73
Przyjrzymy się zaletom sieci afiliacyjnych ....................................................... 74
Znajdowanie i ocena sieci afiliacyjnych ........................................................... 75
Przystąpienie do sieci afiliacyjnej ..................................................................... 76
Zrozumienie niebezpieczeństw związanych z otrzymaniem bana ..................... 77
CZĘŚĆ 2:
ROZDZIAŁ 6:
ZACZYNANIE OD PODSTAW .................................... 79
Analiza słów kluczowych i wybór produktów .............. 81
Łączenie
pasji z zyskiem .......................................................................................... 82
Analiza słów kluczowych odnoszących się do produktów .................................. 84
Słowa kluczowe z długiego ogona .................................................................... 84
Złote słowa kluczowe ......................................................................................... 88
Przeszukiwanie narzędzi do analizy słów kluczowych ......................................... 89
Keyword Revealer .............................................................................................. 90
Google Keyword Planner ................................................................................... 91
Badanie rynków ........................................................................................................ 92
Koncentracja na rynkach stałych ...................................................................... 93
Ocena rynków sezonowych .............................................................................. 93
ROZDZIAŁ 7:
Wykorzystywanie strony internetowej
do marketingu afiliacyjnego .......................................... 95
Korzyści dla marketera afiliacyjnego płynące z posiadania witryny .................. 96
Tworzenie nazwy domeny dla Twojej witryny ...................................................... 97
Wybór nazwy ...................................................................................................... 98
Korzystanie z usług rejestratora ....................................................................... 98
Sprawdzanie rynku wtórnego ........................................................................... 99
Porównanie własnego hostingu i darmowego hostingu ................................... 100
Własny hosting ................................................................................................. 101
Darmowy hosting ............................................................................................. 103
Korzystanie z oprogramowania WordPress ........................................................ 104
Instalacja ........................................................................................................... 105
Motywy .............................................................................................................. 105
Wtyczki ............................................................................................................... 106
Monitorowanie Twojej strony internetowej ........................................................ 110
Łączenie
kosztów uruchomienia
i prowadzenia strony internetowej marketingu afiliacyjnego ....................... 110
Zadawanie kilku ważnych pytań dotyczących stron internetowych ................ 112
Kup książkę
Spis
treści
5
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin