tajniki-eksperta.-sekretny-podrecznik-zamieniania-przypadkowych-gosci-w-stalych-klientow pełna wersja.pdf

(9243 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Expert Secrets: The Underground Playbook for Creating a Mass Movement of
People Who Will Pay for Your Advice
Tłumaczenie: Tomasz F. Misiorek
ISBN: 978-83-283-8759-1
Copyright © 2017, 2020 Russell Brunson
Published in 2020 by Hay House Inc. USA
Polish edition copyright © 2023 by Helion S.A.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any
means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage
retrieval system, without permission from the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym
powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi
ich właścicieli.
Autor oraz wydawca dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne
i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane
z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz wydawca nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji
zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
https://onepress.pl/user/opinie/taekse
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Helion S.A.
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
https://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
SPIS TREŚCI
Przedmowa
................................................................................................................. 9
Wprowadzenie
.......................................................................................................... 15
SEKCJA I. Tworzenie Twojego ruchu ............................................ 21
Stawanie się ekspertem
#1
#2
#3
#4
#5
#6
Zyskiwanie pewności siebie .................................................................. 26
Uczenie Twoich formuł .......................................................................... 64
Trzy główne rynki lub pragnienia ........................................................ 73
Nowa okazja ............................................................................................. 90
Więcej pieniędzy z tej samej formuły ................................................ 109
Przyszłościowy cel ................................................................................. 130
Nowa okazja (Twoja oferta)
Przyszłościowy cel (Twój ruch)
SEKCJA II. Budowanie przekonania ............................................ 157
#7
#8
#9
#10
Most olśnienia ........................................................................................ 160
Dwie podróże bohatera ........................................................................ 171
Skrypt mostu olśnienia ......................................................................... 184
Cztery główne historie ......................................................................... 198
SEKCJA III. 10× sekretów — sprzedaż jeden do wielu ............ 208
#11
#12
#13
#14
#15
Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar”) ............. 213
Wielkie domino ..................................................................................... 220
Trzy sekrety ............................................................................................ 233
Pakiet i zachęty ...................................................................................... 252
Zachęty próbne ...................................................................................... 279
7
Kup książkę
Poleć książkę
SPIS TREŚCI
SEKCJA IV. Stawanie się przewodnikiem
dla wymarzonych klientów ...................................... 290
#16
#17
#18
#19
Testowanie prezentacji na
żywo
........................................................ 293
Doskonałe webinarium w skrócie ...................................................... 310
Doskonałe webinarium w 5 minut ..................................................... 318
Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości ...... 323
Zakończenie
............................................................................................................ 335
Przypisy
................................................................................................................. 338
Podziękowania
........................................................................................................ 342
O autorze
................................................................................................................ 344
8
Kup książkę
Poleć książkę
TAJNIKI EKSPERTA
#4
NOWA OKAZJA
Rysunek 4.1. Drugim etapem stawania się ekspertem jest stworzenie przez Ciebie nowej okazji
24 października 2001 roku Atrakcyjna Postać Apple’a, Steve Jobs, stworzył
i przedstawił nową kategorię cyfrowych odtwarzaczy muzyki. Stanął przed
całym
światem
i oznajmił wszystkim,
że
chciał zrewolucjonizować przemysł
muzyczny (podrynek, na którym budował swoją kategorię). Opowiadał o innych
niszach w strukturach tego podrynku: płyta CD mogła pomieścić 10 – 15 pio-
senek, odtwarzacz MP3 mógł ich zmieścić około 150, zaś ciężki twardy dysk
miał miejsce dla około 1000
24
.
A potem Jobs zrobił coś, co zrobił każdy lider każdego ruchu w historii. Nie
zaprezentował „lepszej oferty” (czegoś, co jest lepsze, szybsze czy cokolwiek,
co zwykle kończy się na „-sze”). Zamiast tego stworzył nową kategorię i zapro-
ponował coś, co nazywamy „nową okazją”.
Powiedział,
że
jego celem jest stworzenie czegoś, dzięki czemu mógłbyś całą
swoją kolekcję muzyki schować w kieszeni i słuchać jej, gdziekolwiek byś się
udał. Następnie sięgnął do tylnej kieszeni, wyciągnął z niej pierwszego iPoda
i pokazał go
światu.
To był debiut jego nowej kategorii, moment, który na
zawsze zmienił przemysł muzyczny i uczynił z Apple’a króla tej kategorii.
90
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin