Zielony Nos - Karta Postaci.pdf

(3666 KB) Pobierz
ZIELONY NOS
GRUBSZA EDYCJA
IMIĘ:
GATUNEK:
DA
OR
M
DZIWNOŚCI
Pamiętaj trollu!
Troll bez rąk
nie może opisywa�½ że walczy, nosi
lub używa czego�½ (np. przedmiotu)
Troll bez n�½g
nie może opisywa�½ że biega, skacze
lub unika
Troll bez nosa
jest upokorzony i nie może gada�½
ani zastrasza�½
Rzucasz k4
Je�½li masz głaz - daj go Upierdliwcowi :(
Ale wtedy dorzucasz k4 :)
Możesz też wskaza�½ i przekre�½li�½ jedną dziwno�½�½ lub obiekt w jaskini, wtedy dorzucasz też k4
Wybierasz najwyższą ko�½�½
Wynik 1
oznacza, że troll odni�½sł sromotną porażkę. Upierdliwiec m�½wi, co się dzieje. Troll traci
jedną ko�½czynę, Upierdliwiec wybiera kt�½rą, a następnie opowiada, jak do tego doszło.
Wyniki 2
albo
3
oznacza
sukces.
Dzieje się to, co troll chciał osiągną�½.
Wynik 4
oznacza
trollowy chaos.
Troll przestał panowa�½ nad własną siłą i wybiera jedną
z opcji poniżej i opowiada, co się stało:
• Troll odnosi
porażkę
• Pechowy troll traci wybraną
przez siebie
ko�½czynę (rękę, nogę lub nos) i odnosi
sukces
Zgłoś jeśli naruszono regulamin