Usuwanie Boga ze szkół masoński plan kształtowania umysłów amerykańskich dzieci.docx

(93 KB) Pobierz

Usuwanie Boga ze szkół masoński plan kształtowania umysłów amerykańskich dzieci…

Removing God from the Classroom: A Masonic Plan to Shape the Minds of American Children...

24.08.2022

 

"Wasze dzieci muszą być chronione od zła jakiego pełno w waszych systemach szkolnych w waszym kraju i większości krajów świata. One są uczone amoralności i utraty wiary w nad-przyrodzone i wiedzy o ich Bogu. Wszelkiego rodzaju herezję indoktrynuje się w ich młode umysły. Jest to diabelski plan Lucyfera".                             – Matka Boża Różana, 18.06.1979

 

Masonic plan

 

CZYSTE WODY
"Pamiętajcie, Moje dzieci, dusze na ziemi są umieszczone w ogrodzie Boga. Są kwiatami, które należy odżywiać czystymi wodami nauczania, tak żeby łodygi były mocne i rosły do nieba, ich twarze zwrócone w górę by dostawały promienie światła od nieba. Te łodygi się zginają! Łamią się! Kto je uratuje przed teraz wiejącymi złymi wiatrami?"

- Matka Boża, 1.11.1974

Powyższe przekazy od Matki Bożej dla Weroniki Lueken w Bayside, Nowy Jork. 

 

LifeSiteNews.com - 24.08.2022:

Raymund Maria

 

Nieco ponad 100 lat temu Płd Jurysdykcja Szkockiego Rytu masonerii w USA opracowała plan sekularyzacji amerykańskich szkół publicznych i indoktrynacji umysłów amerykańskiej młodzieży poprzez narzucenie naturalnej religii w murach klas. Realizacja tego planu zajęła dziesięciolecia, a jego rezultaty są widoczne do dziś.  Jeśli kiedykolwiek ma zostać naprawiony żałosny stan intelektualny i moralny szkół w kraju, należy poznać polityczne manewry, politykę i orzeczenia sądowe masonów, które wpędziły Amerykę w obecny kryzys. Spojrzenie z lotu ptaka na krajobraz edukacji będzie zaledwie początkiem próby rozwiązania problemu.

Obecny kryzys w edukacji

Edukacja publiczna od dawna gości na pierwszych stronach gazet w ostatnich latach. Co ciekawe, w Wirginii doszło do zmiany gubernatora w dużej mierze z powodu skandalu zwią-zanego z tuszowaniem gwałtu, do którego doszło w szkole publicznej w godzinach szkol-nych. Gubernator Youngkin znalazł mnóstwo materiału na swoją kampanię w pogardzie lewicy dla praw rodzicielskich i nadzoru nad edukacją ich dzieci. Bronił naturalnej roli rodzi-ców jako wychowawców swoich dzieci i opowiadał się za odpowiedzialnością wobec rodzi-ców ze strony rad szkolnych, kadry i administracji. Nic dziwnego, że wygrał przytłaczającą większością głosów.

              Ponownie, narażanie dzieci na wszelkiego rodzaju zboczenia seksualne poprzez pokazy drag queen nawiedza teraz szkoły, biblioteki, a nawet kościoły w całym kraju. Materiały porno są wykorzystywane do nauczania w klasach. Programy indoktrynujce nie-winne umysły w ideologii homo i trans płciowej narzuca się już w przedszkolach. Stan po stanie debatują nad  ustawodawstwem dotyczącym sportu kobiecego oraz korzystania z szatni, łazienek i pryszniców przez mężczyzn, którzy "przeszli transformację" lub "identyfikują się" jako kobiety. Blokery dojrzewania są podawane dzieciom w szkole podstawowej bez wiedzy rodziców. Dzieciom nakazuje się ukrywać przed rodzicami rzekomą chęć "zmiany płci" na płeć przeciwną, jeśli istnieje podejrzenie, że rodzice sprzeciwiają się okaleczaniu wiązanemu z takim procesem.

              "Krytyczna teoria rasy" jest promowana w szkołach w ponownym odczytaniu historii amerykańskiej całkowicie zinterpretowanej zgodnie z marksistowskimi teoriami dominacji rasowej i walki klasowej. Dzieci uczy się nienawidzić swojego kraju, jego historii i jego bohaterów.

              Podczas gdy w szkołach publicznych pokazywana jest pornografia, a historia nau-czana pod ateistycznym marksizmem, czytanie Biblii jest zabronione, publiczne modlitwy są zakazane, a eksponowanie Dziesięciu Przykazań lub Błogosławieństw jest surowo zabronio-ne. Religia nie ma miejsca w edukacji publicznej, bo jest to całkowicie prywatna sprawa, ustanowiona jako taka, jak nam powiedziano, przez Konstytucję, poprzez "mur rozdziału kościoła od państwa”.

 

Finansowanie szkół religijnych przez GI Bill

Mimo że taki jest obecnie stan edukacji publicznej w USA, nie zawsze tak było. Faktycznie, mniej niż 80 lat temu, rząd federalny uchwalił ustawę finansującą wyższą edukację dla wszystkich weternów II wojny światowej, dla każdej szkoły ich wyboru – publicznej czy prywatnej, świeckiej czy religijnej – wbrew poglądowi, że szkoły religijne w Ameryce nie mogą być finansowane przez rząd. "GI Bill of Rights" z 1944 nie zawierała żadnych ogra-niczeń co do rodzaju szkoły, do której mógł uczęszczać weteran, kwalifikując się do rządo-wego dofinansowania.Kongresman USA, senator Aiken, zauważył później, że w rezultacie oznaczało to, że rząd federalny naprawdę "płacił… za edukację księży, protestanckich du-chownych i rabinów".

              Co ciekawe, podczas debaty kongresowej na temat ustawy G.I. Bill nie padła żadna sugestia, że ​​rozdział kościoła od państwa lub pierwsza poprawka uniemożliwiają rządowi federalnemu finansowanie edukacji prowadzonej przez instytucje religijne lub kościoły.

              Według szczegółowego opisu problemu autorstwa Paula Fishera w książce Behind the Lodge Door / Za drzwiami loży, "w żadnym momencie dyskusji na temat środków obej-mujących pomoc dla szkół kościelnych, w tym G.I. Bill of Rights i innych przepisów omawia-nych w komisjach kongresowych przed Eversonem, żaden kongresman ani senator — z których większość była prawnikami — nie zasugerował, że takie przepisy naruszają Konsty-tucję". (s.180)

              Fisher pokazuje, że "cała historia prawna federalnego wsparcia dla instytucji kościel-nych świadczących usługi publiczne wykazała, że ​​takie dostosowania rządowe były wyraźnie zgodne z konstytucją i rzeczywiście były wielokrotnie potwierdzane przez Sąd Najwyższy". (s.180)

              Pogląd, że religia powinno się pomagać i być wspierana w jakiejś formie przez rząd, był tak silny, że po przełomowej decyzji Sądu Najwyższego w sprawie Everson z 1947, która obcięła federalne fundusze dla szkół religijnych, profesor Uniwersytetu w San Francisco, Peter Dunne, napisał do sędziego Hugo Blacka z Sądu Najwyszego w liście protestacyjnym, twierdząc, że orzeczenie jest sprzeczne z amerykańskimi zasadami.

              "Amerykanie" – napisał Dunne – "zawsze wspierali religię na wiele różnych sposobów i wspierali wszystkie religie. Aby dowiedzieć się, czym jest dobry amerykanizm, przeczytaj Annals of the Congress of the United States / Roczniki Kongresu, tom pierwszy, gdzie przed-stawiono debatę na temat brzmienia Pierwszej Poprawki. Z analizy tego zapisu wynika, że ​​twórcy Poprawki chcieli, aby religia była wspierana; obawiali się właśnie tej interpretacji, którą tak nielogicznie podałeś".

              Jeśli takie były amerykańskie nastroje i historia prawna, w jaki sposób kraj ten odwrócił to rozumienie? W jaki sposób wszelkie ślady religii, a teraz wszelkie ślady moralnej przyzwoitości, zostały systematycznie usunięte z amerykańskiej edukacji publicznej?

Masoński plan edukacji publicznej w Ameryce

Intencja masonerii by przejąć kontrolę nad edukacją publiczną, nie byłaby zaskoczeniem dla osób znających historię masonerii we Francji i Europie. Jak zauważa Paul Fisher, "Bractwo skutecznie prowadziło kampanię we Francji, aby promować powszechną obowiązkową edu-kację świecką i korzystanie z podręczników szkolnych z wartościami masońskimi". (s.54) Szczegóły o masońskim zaangażowaniu we francuską edukcję publiczną można znaleźć w artykule Mildred Headings “French Masonry Under The Third Republic / Masoneria Francus-ka w III Republice, The John Hopkins University Studies In Historical And Political Science, t.64.

              Ale dla większości Amerykanów historia rządowych orzeczeń sądów masońskich i wpływów na edukację publiczną w USA jest w dużej mierze nieznana. W świetle obecnych kulturowych bitew o umysły i serca małych dzieci - bitew coraz częściej toczonych w murach naszych szkół - dobrze by było, gdybyśmy zrozumieli tło obecnych kryzysów, a mianowicie przejęcie polityki publicznej i ustawodawstwa regulującego edukację przez masonów. Tylko całkowite zniesienie struktur i praw ustanowionych przez masonów pozwoli na ożywienie edukacji amerykańskich umysłów.

Poniższe szczegóły zaczerpnięto z publicznych rejestrów aktów prawnych, orzeczeń sądowych, czasopism masońskich i opublikowanych listów.

W 1871 mason szkockiego rytu Albert Pike napisał Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Rite of Freemasonry / Moralność i dogmaty starożytnego i uznanego obrządku masonerii, dzieło, które później uznano za podstawę filozofii masońskiej w południowej jurys-dykcji masonerii obrządku szkockiego w USA, jurysdykcji, do której należało wielu prezyden-tów i sędziów Sądu Najwyższego. W książce Pike twierdzi: "Domeną masonerii jest naucza-nie wszystkich prawd, nie tylko moral-nych, ale i politycznych, filozoficznych, a nawet religij-nych". (s.148)

              W 1920, w Colorado Springs, Rada Najwyższa Szkockiego Rytu opracowuje plan dla przyszłości edukacji szkół publicznych w USA. Według Fishera, Był to "kompleksowy plan edukacyjny dla młodzieży kraju. Plan zakładał posyłanie wszystkich dzieci do szkół publicz-nych przez określoną liczbę lat, i zalecał ostrożny wybór powierników i nauczycieli szkół, jak i opiekunów podręczników szkolnych i bibliotek w celu wykluczenia 'propagandy sekciarskiej'". (s.55) Przez propagandę sekciarską masoni rozumieli materiały religijne, naukę religii i wszelkiego rodzaju praktyki religijne.

              Plan  zakładał również utworzenie krajowego Departamentu Edukacji, którego sekre-tarz zostałby mianowany członkiem Gabinetu Prezydenta. Gwarantowałoby to, że Prezydent masoński lub ktoś przyjazny Loży mógłby łatwo narzucić świecki program, który Szkocki Ryt pragnął rozprzestrzenić w całym kraju.

              Już 2 lata po opracowaniu masońskiego planu dla edukacji publicznej w 1920, stan Oregon przy pomocy Rady Najwyższej szkockiego rytu i masońskiej Rady Szlachetnych z Mistycznej Świątyni, ogłosił nielegalnymi szkoły katolickie i inne parafialne. Prawo zostało uznał za niekonstytucyjne w 1925 Sąd Najwyższy USA w sprawie Pierce v. Society of Sis-ters, ale sprawa ta jasno pokazała dwie rzeczy. Po pierwsze, pokazała, jak daleko masoni chcieli się posunąć w swojej nienawiści do edukacji religijnej. Po drugie, oznaczało to ko-nieczność zmiany opinii Sądu, czego Loża starała się dokonać w Sądzie przez następne dziesięciolecia.

Próby utworzenia Departamentu Edukacji i narzucenia religii naturalnej

Minęło 10 lat od sprawy Pierce v. Society of Sisters, a masoński program świeckiej edukacji publicznej nie przyniósł jeszcze żadnych namacalnych owoców na szczeblu krajowym. Co znamienne, masoni nie powołali jeszcze Departamentu Edukacji w ramach rządu federalne-go. Jak sami przyznali w masońskim czasopiśmie New Age, było to spowodowane głównie sprzeciwem większości w Komisji Edukacji Izby Reprezentantów,którzy byli katolikami. "Dopóki taka sytuacja będzie w Kongresie" – oświadczyło czasopismo, odnosząc się do katolickiej większości w Komisji Edukacji – "będzie mała szansa utworzenia Departamentu Edukacji".

              Komentując konsekwencje sytuacji w Kongresie - która ostatecznie zostanie przezwy-ciężona z zewnątrz dzięki kilku orzeczeniom Sądu Najwyższego - Fisher snuje domysły, że "teraz jest oczywiste, że gdyby garstka katolickich członków Komisji Edukacji Izby Reprezen-tantów nie zwyciężyła i nie zastąpili ich równie niezłomni katoliccy kongresmeni i senatorowie aż do wczesnych lat 1960, każde dziecko w szkole publicznej (w tym autor tego tekstu) mo-głoby zostać poddane propagandzie, w której naturalizm byłby ustanowioną religią narodo-, na długo przed tym, jak zdominowany przez masonów Sąd Najwyższy skutecznie narzu-cił ten program nauczania publicznemu systemowi szkolnictwa w kraju, zakazując czytania Biblii i modlitw szkolnych w 1962-1963". (s.56)

              To, że narzucenie religii naturalnej poprzez szkoły publiczne było intencją masonów, zostało bardzo wyraźnie uznane w połowie XX wieku w czasopiśmie New Age. W artykule z 1948 zatytułowanym Religion in the Public Schools /Religia w szkołach publicznych, Henry Ware Allen napisał: "dramatyczna prezentacja 32 stopnia rytu szkockiego wyraża kodeks etyczny, który jest w istocie religią naturalną… W tym wsparciu religii naturalnej, masoneria rytu szkockiego stanowi doskonały przykład tego, co można by naśladować w naszych szkołach publicznych… Nie ma żadnego uzasadnionego sprzeciwu wobec przedstawiania religii naturalnej".

              Według pracy Richarda Gabela Public Funds For Church and Private Schools / Fundusze publiczne dla kościelnych i prywatnych szkół, 1937, Horace Mann - mason i jeden z wielkich orędowników bezpłatnych szkół publicznych - dążył do promowania "kształcenia charakteru bez 'creeds' [wyznań wiary], ponieważ Mann uważał, że "religia naturalna ma pierwszeństwo… przed religią objawioną".

 

Sprawa Eversona

W latach 1940 w Kongresie toczyły się różne spory prawne o ustawodawstwo dotyczące finansowania szkół. Wprowadzono ustawy, które zapewniały fundusze zarówno dla szkół publicznych, jak i prywatnych, ale przeciwstawiono im środki finansujące wyłącznie szkoły publiczne. Następnie, gdy masoński prezydent zgromadził Sąd Najwyższy, w końcu osiąg-nięto długo oczekiwaną większość masońską w składzie sędziowskim. Większość ta utrzymywała się od lat 1940. do 1960, i dzięki tej większości, w 1947, w sprawie Everson v. Board of Education, Sąd Najwyższy ostatecznie przyhamował wszelkie debaty Kongresu dotyczące finansowania szkół. Sąd uznał, że przekazywanie funduszy publicznych na bez-pośrednią pomoc lub zachętę do edukacji religijnej jest "niekonstytucyjne", uniemożliwiając tym samym rządowe wsparcie dla wszystkich szkół religijnych. Czyniąc to, Sąd rozpoczął również na poważnie proces sekularyzacji szkół publicznych poprzez całkowite ograniczenie wszelkich przejawów religii zgodnie z planem masońskim przedstawionym w 1920.

              Orzeczenie Sądu odzwierciedlało Zasadę 5 masońskiego rytu szkockiego w kwestii edukacji publicznej, zasadę wspomnianą przez sędziego Hugo Blacka - masona i sędziego, który napisał opinię większości w sprawie Everson - w liście z 5.04.1945 skierowanym do innego masona, senatora Listera Hilla. Zgodnie z Zasadą 5, jednym celem amerykańskiej  masonerii szkockiego rytu było "całkowita separacja Kościoła od Państwa, i sprzeciw wobec wszelkich prób przeznaczania publicznych pieniędzy - federalnych, stanowych i lokalnych – bezpośrednio lub pośrednio na wspieranie instytucji wyznaniowych".

              Atakując w szczególności szkoły katolickie, sędzia Black oświadczył, że "cały histo-ryczny konflikt w polityce doczesnej między Kościołem Katolickim a niekatolikami koncen-truje się na ich polityce szkolnej".

              W ciągu następnych dziesięcioleci po sprawie Eversona zapadło szereg orzeczeń sądowych, z których najbardziej znane to sprawa Engela z 1962 oraz orzeczenie w sprawie Schemppa z 1963, które zakazały modlitwy i czytania Biblii w szkołach publicznych. Dzięki skrupulatnemu usunięciu wszelkich śladów chrześcijaństwa ze szkół publicznych, Sąd Najwyższy mógł propagować naturalistyczną filozofię sceptycyzmu wobec religii objawionej za pomocą polityki, która miała regulować edukację publiczną.

              Już w 1948 katoliccy biskupi w USA wyrazili swój zdecydowany sprzeciw wobec świeckości promowanej w szkołach publicznych, nazywając ją "najbardziej śmiertelnym zagrożeniem dla naszego chrześcijańskiego i amerykańskiego stylu życia". Biskupi skryty-kowali interpretację klauzuli religijnej Konstytucji przez Sąd Najwyższy, nazywając ją "nowa-torską", i stwierdzili, że polityka "obojętności na religię" promowana przez sąd krajowy jest "całkowitym wypaczeniem historii i prawa".

              Narzucenie szkołom publicznym ściśle świeckiego programu nauczania po sprawie Eversona spowodowało preferencję dla filozofii będącej jawną antytezą chrześcijaństwa. Jak zauważa Paul Fisher, "te poglądy Sądu w sprawie Eversona (i następne) skutecznie nakazy-wały, aby w klasach szkół publicznych obowiązywała filozofia, która jest całkowicie zgodna jedynie z poglądami osób niewierzących — grupy nieobjętej [w] konstytucyjnej definicji "religii". (s.170)

              Sekularyzacja szkół publicznych, która rozpoczęła się prawie 100 lat temu, dziś uczyniła z klasy szczególne zagrożenie dla moralnej cnoty i religijnej wiary amerykańskiej młodzieży. Ta sekularyzacja była jedynie wdrożeniem masońskiego planu dla amerykańskiej edukacji publicznej, planu, który odniósł swój pierwszy sukces w sprawie Eversona w Sądzie Najwyższym, która zinterpretowała na nowo klauzulę religijną Konstytucji.

              Według Fishera, "jak pokazały decyzje podjęte po 1947 w kontekście klauzuli [dot. religii], sprawa Eversona wyznaczyła punkt zwrotny w społecznym postrzeganiu roli religii w życiu publicznym. Ta historyczna decyzja z 1947, oparta w dużej mierze na zbiorze argu-menttów przedstawionych po raz pierwszy przez rzeczników masonerii obrządku szkockiego, zapoczątkowała trend w jurysprudencji, który wyniósł religię masońską gnostycyzmu kabali-stycznego do czołowej pozycji w narodzie historycznie zakorzenionym w chrześcijaństwie". (s.170)

CZY JESTEŚCIE TAK ŚLEPE?

"Moje dzieci, nie chcę siać strachu w waszych sercach, ale nie mogę pozwolić wam iść do przodu nie wiedząc co dzieje się wokół was. Zapewniam was, Moje dzieci, że nie jest pro-duktywne ukrywanie prawdy przed wszystkimi i zastępowanie jej klimatem fałszywej nadziei i fałszywego pokoju. Wiedzcie, Moje dzieci, że to przez pokój, pokój, pokój – kiedy świat krzy-czy pokój najgłośniej, wiedzcie, że zniszczenie jest blisko! Czy myślicie, że wśród złodziei jest uczciwość? Czy myślicie, że jest uczciwość między ateistami? Czy jesteście tak ślepe, Moje dzieci, by nie uznać, że komunizm ma wielki wpływ na wasz kraj i na kraje świata?

"O Moje dzieci, ostrzegłam was wiele lat temu, ostrzegłam was w Fatimie, że jeśli nie będziecie się modlić i odprawiać pokuty, Rosja i agenci sierpa o młota przejdą przez świat wycinając narody i sprowadzając śmierć, destrukcję i niewolę". – Matka Boża, 2.04.1977

 

https://www.tldm.org/images/sirenlight1.gif Kiedy odmawiacie Różaniec Święty, trzymacie dłoń Matki Bożej w swojej dloni. Kiedy odmawiacie Różaniec Święty, w dłoniach macie moc Boga. Rozpocznijcie teraz! Odmawiaj-my wszyscy Różaniec za silną tradycyjną katolicką edukację i ochronę naszych dzieci…

 

Matka Boża Różana i Jej wspaniałe proroctwa w Bayside dla Weroniki Lueken 1968-1995:

 

SZKOŁA ZŁA
"Wasze dzieci muszą być chronione przed złem, które jest powszechne w waszych syste-mach szkolnych w waszym kraju i większości krajów na całym świecie. Uczą się niemoral-ności i utraty wiary w nadprzyrodzone i wiedzy o ich Bogu. Wszelkiego rodzaju herezje są wpajane w ich młodzieńcze umysły. Jest to diabelski plan Lucyfera".

- Matka Boża, 18.06.1979

CZYTAJCIE ICH KSIĄŻKI

"Chrońcie swoje dzieci, Moje dzieci, upewnijcie się, że jako rodzic nie uchylacie się od obo-wiązku nauczania swoich dzieci, bo wiele z nich dostaje teraz edukację opartą na ateizmie. Nie czytacie ich książek i podręczników, Moje dzieci".                             - Pan Jezus, 21.08.1985

 

CO SIĘ Z NIMI STANIE?
"Dzieci! Drigue dzieci, co się z nimi stanie? Jaki rodzaj przykładu dostają w swoich domach? Rodzice którym brakuje światła, jak mogą przewodzić swoim dzieciom? Wysyłają je do szkół? NIe będzie żadnej ucieczki, bo dzieci będą uwikłane w zlo". – Pan Jezus, 14.04.1984

 

USUŃCIE NAUCZYCIELI
"Musicie usunąć lektury, książki wypełnione plugawościami - pornografią, jak to nazywacie, Moje dziecko - błędami i poniżaniem, niszczycielami dusz. Musicie oczyścić wasze szkoły. Usuńcie nauczycieli promujących niszczenie dusz.

"Rodzice, jako opiekunowie dusz swoich dzieci, musicie mieć odwagę wystąpić i podjąć działania w tej sprawie, bo to wy jako rodzice będziecie płakać łzami gorzkiego żalu, gdy dowiecie się, że te dzieci zostały na zawsze utracone dla Wiecznego Królestwa".

- Matka Boża, 25.07.1975 

NAUCZANE W DOMU
"Wasze dzieci muszą być nauczane w domu, dane mocny fundament prawdy, zjamomość ich Wiary. Musicie wszczepić w ich serca miłość do Boga przed miłością do człowieka".

- Matka Boża, 6.10.1979

CZYSTE WODY
"Pamiętajcie, Moje dzieci, że dusze na ziemi są umieszczone w ogrodzie Boga. Są kwiatami, które trzeba karmić czystymi wodami nauki, żeby och łodygi były mocne i rosły do nieba, ich tware zwrócone do góry by przyjmowały promienie światła z nieba. Te łodygi się uginają! Łamią się! Kto je uratuje przed złymi wiatrami, które teraz wieją?" – Matka Boża, 1.11.1974

 

NAJLEP...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin