Cy_Borg - Krypta Alfa.pdf

(1286 KB) Pobierz
KRYPTA A
LFA
KRYPTA A
LFA
Kolejne generacje
MIASTA
narastały
na poprzednich. Przez
dekady dolne poziomy
były rozbudowywane,
wykorzystywane
a następnie porzucane.
Śmierdząca plątanina
korytarzy, kanałów
i tuneli skrywa wiele
tajemnic. Jedną z nich
jest położony głęboko
pod jedną z arkologii
bunkier badawczy Alfa.
Frakcje
Pomieszczenia
AI
Przeniesiona w ostatniej chwili do chmury
świadomość jednego z naukowców.
Chce zemsty
na SmrTech.
W ostatnich tygodniach dokonała kilku
włamań na serwery korporacji. To ona wypuściła
w świat informację, że droga do bunkra znów jest
drożna. Porwała
kapłana kultystów
i chce go
wykorzystać, by przenieść swoją świadomość w nowe
ciało. Będzie starała się porwać również
jednego
z terrorystów
na wypadek, gdyby procedura transferu
się nie powiodła. Traktuje obiekt Æ jako swoje dziecko
i nie da go skrzywdzić.
Podążający za
NIM
Czciciele bluźnierczego
dwugłowego
bóstwa,
o którym mówią jedynie
ON,
przepędzeni z powierzchni. Kilka dni temu kapłan
wyruszył w głąb bunkra wiedziony wizją.
Nie wrócił.
Kultyści unikają Obiektu Æ, chętnie by się go pozbyli,
ale jest dla nich zbyt silny. Godzinę temu wywiązała się
strzelanina
z terrorystami – kultyści obawiają się, że
tamci chcą zniszczyć ich świątynię.
Ogniste Wilki
grupa ideowych rewolucjonistów
aktywnie (czyt. poprzez terror) walcząca z wyzyskiem
systemu MIASTA. Porwali
dwoje ważnych
pracowników SmrTechu
(stąd wiedzą o bunkrze)
i chcą przebić się do dolnych poziomów kanałów.
DowodzeniprzezrudowłosąnajemniczkęopseudonimieWadera.
Gold Razors
Konkurencyjny gang wynajęty przez
SmrTech do przechwycenia Obiektu Æ (żywego lub
martwego). Ich znak rozpoznawczy –
złota żyletka
w klapie kurtki. Jeden z kultystów to pracujący dla
nich
informator
.
Obiekt Æ
Efekt badać SmrTechu nad możliwościami
nanitów. Góra mięśni. Nabrzmiałe czarne metaliczne
żyły. Zwykle przebywa w
komorze hibernacyjnej,
wychodzi z niej, gdy czuje
głód.
Jego
nanitowe serce
warte jest 15k¤. Schwytany żywy – bezcenny dla
każdego korpa.
2
3
1.
Serwerownia.
Siedziba hackera AI.
Przywiązany do krzesła
zaginiony kapłan
kultystów - nieprzytomny, wystające z głowy
kable biegną do sufitu. Dwa
drony strażnicze
(flyer s. 98). Przed głównym monitorem
zmumifik
owane ciało
z interfejsem podłączonym
do mózgu. Z głośników leci zapętlone ostatnie
Chronologia
polecenie „przygotować backup osobowości do
chmury za 3… 2… [odgłosy nanit-zombie w tle]”.
Lata temu
Korporacja SmrTech
Test
TECH DR14
pozwoli pobrać z serwera losową
nanitów na ludzki organizm. Wywołan prowadziła testy nad wpływem
APPkę. Ukryty w ścianie
korytarz serwisowy
do
[4].
y sabotażem wstrząs sejsmiczny
spowodował odcięcie dostępu do ośrodka
2.
Pomieszczenie badawcze.
Chmura nanitów
udrożnienia przejścia przerosły wartość . Koszty ponownego
w powietrzu
– po 10 minutach przebywania test
, jaką placówka stanowiła
dla firmy. Zainfekowana nanitami częś
TOUGHNESS DR8
albo losowa infekcja. Chmurę
ć personelu pożarła resztę.
można odessać, uruchamiając awaryjny obieg
Pol roku temu
Kult obcego dwu
głowego monstrum,
powietrza w
kolektorze.
Prowadząca do kanałów
przeczesując kanały, odkrył boczne wej
ście do bunkra. W jednym
dziura w ścianie – wybita przez coś dużego
z odciętych pomieszczeń zorganizowa
Na monitorach zapętlone nagranie z przemiany
ł swoją siedzibę.
naukowców zainfekowanych nanitami.
Komora
Dwa miesiace temu
Wywołan
hibernacyjna
Obiektu Æ. Szansa 1-na-6, że obudzi
tąpnięcie ponownie odsłoniło drogę do e przez kultystów potężne
głównego wejścia.
się gdy ktoś wejdzie do pomieszczenia. Po każdych
Dwie godziny temu
uciekają
spędzonych 10 minutach szansa
rośnie o 1.
ca z arkologii grupa
terrorystów przebiła się do bunkra, szukając
3.
Dawne pomieszczenia gospodarcze.
Siedziba
drogi do położonych niżej kanałów.
kultystów
. Widać początki nano-infekcji. Wznoszą
modły. Na środku
holo-obraz
bluźnierczego
OBIEKT
Æ
dwugłowego monstrum. W ścianie metalowa płyta
jak młoty
2d6
a
-d4
Pięści
Utwardzona skór
z wypalonym laserem logiem SmrTechu –
HP
27
Morale
9
NANIT-ZOMBIE
skarbiec
zawierający pokryte nanitami
dzieła
ak i obrona
DR10
Powolny
at
y.
zez drzwi i ścian
HP
7
Morale
Bez pancerza
Zęby
sztuki
warte 10k¤. Do otwarcia potrzebny kod
i paznokcie
2+specjal
ścią przebija się pr
Z łatwo
Specjalne
każdy ran
ne
z
[2].
Nieautoryzowane otwarcie uruchamia
iony przez zombie tes
t
TOUGHNESS DR8
mechanizm dezintegracji zawartości.
albo losowa nano-infek
cja. Jeśli zombiak zos
tanie trafiony
krytycznie test muszą
4.
Dawne kwatery pracowników. Grupa
zdać wszyscy wokół.
6 terrorystów
(UCS Operative, s. 92) wraz
z
2 zakładnikami
(rzut na tabelę losowych
VIP‑ów) ucieka przed ścigającymi ich
spec-
opsami.
Materiałami wybuchowymi wysadzili
dziurę w stropie bunkra, szukają drogi na niższe
poziomy. Opatrują rany po spotkaniu z
dronem
obronnym
. W szafkach
drobne przedmioty
pozostawione przez naukowców (3x rzut na tabelę
przeszukiwania zwłok).
5.
Zamknięta śluza prowadząca do niższych
poziomów kanałów. Wymalowany krwią
na ścianie napis
h e l p
. Silne pole magnetyczne –
DR wszystkich testów rośnie o 2.
Chroniona
przez
dwa drony obronne,
obecnie wyłączone
z powodu braku zasilania.
Członek Gold Razors
przeszukuje zwłoki naukowców w poszukiwaniu
karty dostępu, która pozwoli uruchomić
drony
(chcą unieszkodliwić obiekt Æ).
4 nanit-zombie
czekają w ukryciu na dogodny moment do ataku.
6.
Kolektor. Okropny smród. W nieczystościach
kryją się
3 nanit-zombie.
Wśród śmieci na dnie
ciała
zmarłych naukowców
oraz jednego
z
kultystów
. 2x rzut na tabelę przeszukiwania
zwłok. Na ścianie
panel kontrolny
klimatyzacji bunkra.
4
5
1
6
Alfa
is an independent production by
Boodzik
and
is not affiliated with Stockholm Kartell. It is published under the
CY_BORG Third Party License. CY_BORG IS ©2022 STOCKHOLM KARTELL.
Krypta
1.
K4
nanit-zombie
pożerają żywcem krzy
cząc
2.
K4+1 drabów
Gold Razors
brutalnie prze ego terrorystę.
3.
Dwóch terrorystów
goni korytarz słuchuje kultystę.
em
zakładnika.
Są gotowi otworzyć ogień. uciekającego
4.
K3
spec-opsów
(s. 92) opracowuje
plan odbicia
porwanych VIPów
5.
C.H.A.R.L.I.E.
- mech bojowy (s. 110
z uszkodzonym oprogramowaniem potw )
Ma mentalność
5-latka.
Ciekawy świa ornie się nudzi.
ta.
6.
Kultysta
ucieka przez
obiektem Æ.
Spotkania losowe
C.H.A.R.L.I.E.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin