e-book-przedsiebiorca.com_.pdf

(6821 KB) Pobierz
31 pomysłów na
działania marketingowe i
sprzedażowe jak zdobyć
nowych klientów
W poniższym e-booku znajdziesz 31 pomysłów na działania sprzedażowe
i marketingowe, które mogą się przełożyć na wzrost ilości klientów i
sprzedaży w Twoim biznesie. Dotyczą one w dużej mierze kanałów
internetowych, ale nie tylko. Większość z nich sprawdziłem na własnej
skórze i dlatego o nich piszę.
W osobnych blog postach będę opisywał dokładnie jak zadziałały
poszczególne sposoby w przypadku moich biznesów i jak możesz je
zaadaptować do tego co Ty robisz.
PAMIĘTAJ,
że
w jednym czasie warto jest testować maksymalnie 1-3
pomysły. NIE startuj z wszystkim na raz. Naucz się nowej strategii lub
narzędzia. Dopiero jak wdrożysz je w skuteczny proces w Twojej firmie
warto jest sięgnąć po następne.
Pomysł 1
Sprawdź kogo masz na liście
mailingowej
Realizując różne akcje marketingowe zbierasz często dużą ilość adresów
e-mail. Ludzie bardzo często
żeby
uzyskać dostęp do Twoich materiałów
zostawiają maila prywatnego, który nie jest związany z firmą, w której
pracuje. Często mogą to być bardzo egzotyczne maile z końcówką np.
…@buziaczek.pl Możesz
łatwo
sprawdzić kim jest ta osoba pod
warunkiem,
że
jest zapisana do sieci linkedin.
Wystarczy,
że ściągniesz
wtyczkę do gmaila
rapportive.com
Pomysł 2
Wykorzystaj siłę Linkedin
Linkedin ma aktualnie 450 milionów użytkowników. Nie wiem czy
pamiętasz, ale do każdego dzieli nas maksymalnie 6 kontaktów.
Zamiast zatem wykupować płatny dostęp możesz po prostu rozszerzać
swoją własną sieć poprzez rekomendacje. Jak to robić? Zapraszając
powołuj się na wspólnych znajomych, na przynależność do wspólnych
grup zainteresowań etc. Każda nowa relacja jest Twoim kapitałem na
przyszłość. Nie staraj się nikomu niczego sprzedawać na wstępie.
Istnieją 10-ki growth hacków, które pomagają
wykorzystać siłę tej platformy społecznościowej.
Część z nich opiszę jako osobny blog post
Pomysł 3
Zacznij organizować webinary
Webinary dają możliwość Twojemu klientowi poznania na
żywo
Ciebie i
Twojego produktu. Najlepiej służą one do edukacji i dzielenia się
wartościową wiedzą przez Ciebie lub zaproszonych ekspertów. Sprawdź
jak wygląda cała
ścieżka
prowadzenia webinarów przez najlepszych
marketingowców typu: NeilPatel.com. Zastanów się jak możesz
wykorzystać ich strategie w swoich webinarach.
Narzędzia: Do zapisów możesz wykorzystać serwis Evenea i grupy na
Facebooku, do przeprowadzenia webinaru ClickMeeting, do mailingu po
MailChimp.
Pamiętaj,
że
webinar to nie jest robienie wirtualnej
prezentacji garnków z nachalną sprzedażą.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin