Zostan krolowa PR.pdf

(1818 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autorka oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autorka oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Projekt okładki: ULABUKA
Fotografia autorki na okładce: Alicja Ilkiewicz shuum.pl
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/zokrpr
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-4614-7
Copyright © Kinga Fromlewicz 2018
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Wst p ............................................................................... 7
Rozdzia 1. O co chodzi z tym PR ............................................. 9
Rozdzia 2. Mikrobiznes, mikrobud et = mikrorozpoznawalno ? ....23
Rozdzia 3. Zosta królow przekazów .....................................35
Rozdzia 4. Po królewsku zaplanuj dzia ania PR ..........................51
Rozdzia 5. Królowa nie mo e mie focha,
czyli rzecz o relacjach z mediami ...........................................79
Rozdzia 6. Królewskie wie ci
— jak przygotowa warto ciow informacj dla mediów ...............93
Rozdzia 7. Cyfrowa królowa ............................................... 111
Rozdzia 8. Rebelia — b d królow zarz dzania kryzysowego ..... 127
Rozdzia 9. Zosta królow PR ............................................. 149
Rozdzia 10. FAQ — o co najcz ciej pytaj ksi niczki,
eby sta si królowymi ..................................................... 165
Podzi kowania ................................................................. 173
Kup książkę
Poleć książkę
6
Zosta
królow
PR
Kup książkę
Poleć książkę
wiat nie jest nam tak do ko ca przyjazny, a ju szczególnie kiedy
reprezentowany jest przez… inn kobiet . Niestety, sama te do-
wiadczy am na swojej cie ce zawodowej tego, e najgorszym nie-
szcz ciem bywa kobieta szef lub sfrustrowana wspó pracownicz-
ka. Nikt Ci tak nie podetnie skrzyde jak niezadowolona ze
swojego ycia inna kobieta. Powiesz, e ma o to feministyczne i nie
powinnam tak pisa ? Có , nie ma w tym krztyny przesady, wi c
si tym dziel . To te o tyle wa ne, e bardzo mocno zbudowa o
moje DLACZEGO, o wa no ci którego równie przeczytasz w tej
ksi ce.
W moim DLACZEGO spotka y si dwa elementy: wynikaj cy
z osobistych do wiadcze i ten altruistyczny, który pewnie ka dy
z nas w sobie nosi. Przede wszystkim chc wi c pokaza , e ko-
biety wspieraj kobiety w rozwoju i — co wi cej — ch tnie
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin