seksualny_klucz_do_kobiecych_emocjii.pdf

(1706 KB) Pobierz
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną.
Został zakupiony legalnie w serwisie
ZloteMysli.pl
dnia 2007-01-05.
Nr zamówienia:
44500-05012007
Nr Klienta:
161964
Data realizacji zamówienia:
2007-01-05
Zapłacono:
30,00 zł
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 20.08.2006
Tytuł: Seksualny klucz do kobiecych emocji
Autor: J.D. Fuentes
Tłumacz: Piotr Obmiński
Wydanie I
ISBN: 83-7494-180-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODZIĘKOWANIA......................................................................................5
WSTĘP........................................................................................................6
I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA........................................................8
II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE............................................................11
III. ROLA USZU W SEKSIE........................................................................13
IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA?.................................18
Powtórzenie materiału......................................................................................17
A. Stymulacja werbalna....................................................................................18
B. Nie rób oznacza Rób.....................................................................................19
C. Obrazowanie (imaging)................................................................................19
D. Znaczenie podobieństw...............................................................................20
E. Ogólnikowość...............................................................................................22
F. Historie
........................................................................................................24
G. Bodziec i reakcja..........................................................................................25
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................27
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................33
Zła poezja = Intensywne podniecenie..............................................................41
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................42
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................45
V. SMAK PRZYNĘTY.................................................................................29
VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”.......................................34
VII. KOBIECE EMOCJE.............................................................................44
VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE..............................................47
IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII...........................................58
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................55
Emocjonalna ekstrapolacja..............................................................................62
X. TY MÓWISZ „POMIDOR”.....................................................................63
XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ.......................................................71
XII. SIŁA „WIĘCEJ”..................................................................................77
XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ
ANALOGIĘ)...............................................................................................85
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................87
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................90
XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY”................89
XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI” DANEJ KOBIETY
..................................................................................................................93
Krótkie powtórzenie materiału........................................................................96
Krótkie powtórzenie materiału.......................................................................101
XVI. EROTYCZNA METAFORA..................................................................97
XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA...............................................103
Krótkie powtórzenie materiału......................................................................106
XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI..................................................................107
Krótkie powtórzenie materiału.......................................................................111
XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA............................................112
XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ...............................................118
XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA.............................................125
Krótkie powtórzenie materiału......................................................................129
XXI. CZTERY KOBIECE
„TRYBY FUNKCJONOWANIA”................................................................131
XXII. ZNACZENIE RYTMU,
CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM SWOICH SŁÓW............................138
Krótkie powtórzenie materiału......................................................................136
XXIII. UKRYTE PRZEKAZY....................................................................140
XXIV. WTRĄCONE MYŚLI.......................................................................141
XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE)
PRZEWODNICTWO.................................................................................142
Krótkie powtórzenie materiału......................................................................143
XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO........................................................144
XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA.................................................149
XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA................................................154
Krótkie streszczenie........................................................................................154
Krótkie powtórzenie materiału.......................................................................174
DODATEK I:
PRZYKŁADOWE TEKSTY........................................................................176
DODATEK II:
ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA................................................................189
DODATEK III:
TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY.........................................................192
Dodatkowe rady..............................................................................................196
DODATEK IV:
PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW.................................................200
SEKSUALNY KLUCZ DO KOBIECYCH EMOCJI –
J.D. Fuentes
Podziękowania
str. 5
Podziękowania
Chciałbym podziękować następującym poprzednikom:
Nieżyjącemu już dr Miltonowi Ericksonowi, z którego prac
bezpośrednio wynika większość współczesnych metod sekretnej
perswazji.
Richardowi
Bandlerowi
wyjaśnili
i
i
Johnowi
Grinderowi,
(NLP),
większość
twórcom
którzy
dzieła
Programowania
zdekonstruowali,
Neurolingwistycznego
skodyfikowali
Ericksona, a następnie dokonali dramatycznych i radykalnych
postępów w całej tej dziedzinie.
Oraz Rossowi Jeffriesowi, który zastosował NLP do procesu
uwodzenia, jak też spopularyzował przełomowe odkrycie, że kobiety
racjonalizują naładowane erotyzmem metafory, jako coś niewinnie
poetycznego, choć jednocześnie budzą one w nich pożądanie.
J.D. Fuentes
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& J.D. Fuentes
Zgłoś jeśli naruszono regulamin