ICRPG - Wprowadzenie do ICRP Core PL (quick-start).pdf
(
6716 KB
)
Pobierz
KUP „ICRPG CORE”, BY ZYSKAĆ DOSTĘP DO PEŁNEJ TREŚCI KSIĄŻKI,
DODATKÓW, AKTUALIZACJI ONLINE I WIELE, WIELE WIĘCEJ!
WPROWADZENIE
KUP „ICRPG CORE”, BY ZYSKAĆ DOSTĘP DO PEŁNEJ TREŚCI KSIĄŻKI,
DODATKÓW, AKTUALIZACJI ONLINE I WIELE, WIELE WIĘCEJ!
WPROWADZENIE
1
RUNEHAMMER GAMES prezentuje:
WPROWADZENIE DO INDEKS CARD RPG
Wszystkie strony WPROWADZENIA mogą być
drukowane do użytku osobistego. Wszelkie inne ich użycie w formie drukowanej lub cyfrowej jest
zabronione bez pisemnej zgody RUNEHAMMER GAMES LLC 2017!
Wszystkie prace graficzne i projekty są chronione prawem autorskim RUNEHAMMER GAMES LLC
RUNEHAMMER GAMES i RUNEHAMMER Logo są znakami towarowymi, 2017
Jeśli chcesz wzbogacić ICRPG o nowe elementy, pisz pod:
hankerin.ferinale@gmail.com
Odwiedź stronę RUNEHAMMER, aby dowiedzieć się więcej i dołącz do
stale rosnącej społeczności ICRPG:
www.runehammergames.com
facebook.com/Drunkens.n.Dragons/
YouTube: Drunkens&Dragons
www.patreon.com/runehammer
Specjalne podziękowania dla Rox, Siris, T, Emac, Big D, Paulybahn,
Adam, Grundle, Bumbo, Boot, DM Scotty, Zeiler,
Pillipow, DMG, Addramyr, Gruber, Bungwirez, ABTAB,
ATTO peeps, Mathieu Roy-Caissy, Michael Tola Denis,
Matt Shaker, Alex Alvarez, Megan Hambrock, Lloyd Collins, Dave Hubble
JohneBentz, Chris Hatley, Victor Diaz, David Owens, WASD20,
Mytabletopteam Marshall, Jason Scranton, Michael Maitlen& Kyle,
Anthony Costa, BBEG, Raving Bean, Konstrukcja RPG, Gry zręcznościowe,
Lads, Gen Con beergardeners, Rigaroga, Axebane
Runehammer PATRONS, a także wszystkich moich Lumpy HeadedWeirdos
Tłumaczenie: Krzysztof Wilczek
WPROWADZENIE ICRPG jest chroniony prawnie i otwarty do użytku w ramach
Międzynarodowej licencji CREATIVE COMMONS LICENSE 4.0
Szczegóły dotyczące praw i obostrzeń można znaleźć w internecie w ramach społeczności GOOGLE +
CZCIONKI używane z licencją: Calibri firmy Microsoft, Caveat Brush autorstwa Pablo Impallari,
Nusaliver firmy DABNOTU oraz FLATBREAD autorstwa Jake Luedecke
DRUKOWANIE: Zezwala się na drukowanie tego dokumentu do użytku osobistego.
2
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE.........................................4
JAK DZIAŁA GRA.........................................6
BOHATEROWIE............................................17
PRZYKŁADOWE ŁUPY..................................28
KIEŁ AGNARA...............................................30
KARTA POSTACI..........................................34
ŚWIATY OSADZONE...............................................TYLKO CORE
PROWADZENIE GRY...............................................TYLKO CORE
BESTIARIUSZ.........................................................TYLKO CORE
WYZWANIA KLAS POSTACI..................................TYLKO CORE
PEŁNE PRZYGODY..................................................TYLKO CORE
TABELE LOSOWANIA BOHATERÓW I ŁUPÓW......TYLKO CORE
EPICKIE I PRZEKLĘTE ŁUPY................................TYLKO CORE
LISTA ZAKLĘĆ........................................................TYLKO CORE
3
WPROWADZENIE
BEZPŁATNE WPROWADZENIE
Ten mały plik PDF to tylko niewielki fragment książki ICRPG CORE oferowanej wraz z ciągłym wsparciem dla graczy.
Wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć, poczuć i przetestować grę, jest tutaj. Jednakże ponad 130 stron klas,
potworów, technik prowadzenia gry, ŁUPÓW pełnych klimatu SCI FI oraz FANTASY z klasami / formami biologicznymi
i wiele więcej jest wyłącznie dostępnych w pełnym wydaniu ICRPG CORE. Ponadto, jeśli bierzesz pod uwagę zakup
pakietu ICRPG, weź pod uwagę cyfrową wersję CORE, która zawiera w sobie kilkadziesiąt drukowanych postaci
bohaterów, dodatki do gry online oraz BEZPŁATNE aktualizacje dostępne dożywotnio! Wersja ta obejmuje całe
przygody, uzupełnienia dotyczące bio-form, klas postaci, tabel i nie tylko! Już sam CORE ma ponad 60 stron
darmowych aktualizacji i niezliczonych zasad wprowadzonych przez społeczność online. To żywa gra. Witamy.
Dzięki za wzięcie pod uwagę ICRPG, teraz pora rzucić kilkoma kośćmi.
4
WPROWADZENIE
ICRPG W PIGUŁCE
ICRPG wykorzystuje podstawowe zasady PRÓB i WYSIŁKU. Gracze kolejno wykonują ruchy w ramach swojej
tury, opisując działanie i opierając się na ŁUPACH (patrz s. 110) oraz STATYSTYKACH postaci (zobacz str. 25)
rzucają kośćmi, by sprawdzić, czy pokonali CEL / POZIOM TRUDNOŚCI (TARGET) w ramach lokacji czy wyzwania
(patrz str. 13). Jeśli im się powiedzie, wkładają WYSIŁEK (patrz str. 14) w kierunku osiągnięcia obranego celu, czy
to zabicia potwora, rzucenia zaklęcia, czy aby otworzyć zaryglowaną skrzynię.
Aby zaprezentować, czy też przekazać szczegóły oraz plan rozgrywającej się akcji, gra używa drukowanych
miniatur postaci, przedmiotów oraz lokacji. One ożywiają stół, na który odbywa się gra. To jest hobby polegające
na tworzeniu, opowiadaniu historii i śmiechu w piątkowy wieczór. Zasady, reguły i innowacje ICRPG mogą być
również wykorzystywane przez kolekcjonerów reguł, twórców systemów autorskich, aby uatrakcyjnić każdą grę
fabularną, nadając jej płynności i szybkości.
Na koniec, ICRPG CORE zawiera dwa wielkie ŚWIATY, czy też tła wydarzeń: ALFHEIM, czyli świat fantasy
ukazywany w powieściach Runehammer’a oraz WARP SHELL, epicki science fiction w zrujnowanym
wszechświecie stawiającym czoła zagładzie. Światy te obejmują klasy postaci oraz ich wyposażenie i zostaną
znacznie rozszerzone w przyszłych wydaniach ICRPG.
Przeczuć kartki, rozsiądź się komfortowo i spróbuj zrobić kilka postaci na rozgrzewkę. Dzięki za przeczytanie!
5
Plik z chomika:
Matrinicz
Inne pliki z tego folderu:
ICRPG - karty celu.pdf
(4629 KB)
ICRPG - Wprowadzenie do ICRP Core PL (quick-start).pdf
(6716 KB)
ICRPG - karta postaci.pdf
(3958 KB)
Inne foldery tego chomika:
ICRPG EN
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin