Employer branding czyli zarzadzanie marka pracodawcy Uwarunkowania procesy pomiar.pdf
(
2456 KB
)
Pobierz
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
EMPLOYER BRANDING,
CZYLI ZARZĄDZANIE MARKĄ
PRACODAWCY
UWARUNKOWANIA, PROCESY,
POMIAR
Katarzyna Wojtaszczyk
Plik zabezpieczony watermarkiem jawnym i niejawnym: 6727303A62363530
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
Katarzyna Wojtaszczyk
– Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26
RECENZENT
Marta Juchnowicz
Katarzyna Wojtaszczyk -
Katedra Zarządzania Zasobami
Ludzkimi, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul.
SKŁAD I ŁAMANIE
Matejki 22/26 personel@uni.lodz.pl
ESUS
–
Agnieszka Buszewska
PROJEKT
OKŁADKI
Maciej Brodecki
REDAKTOR WYDAWNICTWA UŁ
Ewa Siwińska
RECENZENT
Marta Juchnowicz
© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź
2012
REDAKTOR WYDAWNICTWA UŁ
Ewa Siwińska
Wydane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
SKŁAD I ŁAMANIE
Wydanie I. 5089/2012
OKŁADKE PROJEKTOWAŁA
Barbara Grzejszczak
ISBN 978-83-7525-747-2
Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2012
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wpłynęło do Wydawnictwa 24.04.2012
90-131
Łódź, ul. Lindleya 8
www.wydawnictwo.uni.lodz.pl
e-mail: ksiegarnia@uni.lodz.pl
tel. (42) 665 58 63, faks (42) 665 58 62
Plik zabezpieczony watermarkiem jawnym i niejawnym: 6727303A62363530
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
SPIS tREśCI
Wstęp .........................................................................................................................................
Część I. Uwarunkowania
employer branding.........................................................................
Rozdział 1. Zewnętrzne determinanty rozwoju koncepcji
employer branding
.........................
1.1 Przemiany demograficzne ...........................................................................................
1.2 Pokolenie Y i jego oczekiwania wobec pracy.............................................................
1.3 Wojna o talenty ...........................................................................................................
Rozdział 2.
Employer branding
w kontekście ewolucji nauki o zarządzaniu i przeobrażeń
wewnątrz organizacji ..............................................................................................
2.1. Tożsamość organizacji podstawą budowy
employer brand
.......................................
2.2. Zmiany w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi ...........................................
2.3. Marka i siła jej oddziaływania ...................................................................................
Część II. Zarządzanie marką pracodawcy
............................................................................
Rozdział 3. Istota
employer branding
........................................................................................
3.1. Cele i pojęcie
employer branding
..............................................................................
3.2. Pracodawca z wyboru jako organizacja z silną marką...............................................
3.3. Skala wykorzystania
employer branding
w praktyce gospodarczej ..........................
Rozdział 4. Funkcje i narzędzia
employer branding
.................................................................
4.1. Planowanie i organizowanie działań w obszarze
employer branding
.......................
4.2. Angażowanie pracowników w budowanie marki –
employee branding
...................
4.3. Kontrola siły
employer brand
....................................................................................
4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi instrumentem umacniania
employer brand
............
Część III. Pomiar siły
employer brand
....................................................................................
Rozdział 5. Wizerunek marki pracodawcy działającego na polskim rynku i moc jego
oddziaływania ........................................................................................................
5.1. Koncepcja badań własnych i metodologia badawcza ................................................
5.2. Badani o swoich pracodawcach .................................................................................
5.3. Lojalnościowe postawy i zachowania pracowników jako pochodna wizerunku
employer brand
..........................................................................................................
Rozdział 6. Praktyka
employer branding
...................................................................................
6.1. Propozycja wartości dla pracownika oraz stopień zaspokojenia oczekiwań wobec
pracy ..........................................................................................................................
6.2.
Employee branding
w organizacjach zatrudniających respondentów .......................
6.3. Wizerunek
employer brand
i wybrane narzędzia zarządzania marką
a przywiązanie do pracodawcy..................................................................................
6.4. Wnioski z badań .........................................................................................................
5
11
13
14
21
33
47
48
53
65
75
77
78
89
98
105
105
114
122
134
149
151
152
162
179
187
187
195
200
208
Plik zabezpieczony watermarkiem jawnym i niejawnym: 6727303A62363530
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
4
Zakończenie ...............................................................................................................................
Bibliografia ................................................................................................................................
Netografia...................................................................................................................................
Spis tabel ....................................................................................................................................
Spis rysunków ............................................................................................................................
Aneks. Kwestionariusz ankiety zastosowanej w badaniach własnych ......................................
Od Redakcji ...............................................................................................................................
213
219
233
237
241
243
251
Plik zabezpieczony watermarkiem jawnym i niejawnym: 6727303A62363530
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
##7#52#aNjcyNzMwM0E2MjM2MzUzMA==
Plik z chomika:
bajtek46
Inne pliki z tego folderu:
Multimedia w komunikacji czytelnictwie i zyciu kulturalnym osob z dysfunkcja sluchu.pdf
(8392 KB)
Nauczyciel wczesnej edukacji wobec zmian spoleczno kulturowych.pdf
(10499 KB)
Mussolini Butny faszysta.epub
(3204 KB)
Naped hydrostatyczny tom I.pdf
(7385 KB)
Muzykoterapia dzieci agresywnych.pdf
(1843 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 08.07.2024
! hasła na kłódki (nie każdą ;-) = qwerty
! Pusty katalog = ingerencja administratora
_LILKA
_MACIEK
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin