MIDGUARD_KARTA_DRUK.pdf

(2165 KB) Pobierz
POSTAĆ ROZPOCZYNA GRĘ
Z 10PD + 3PD ZA KAŻDY PUNKT
INTELIGENCJI
Parametry Główne: koszt podwyższenia =
poziom cechy na jaką Weteran chce wejść x2.
Umiejętności: koszt podwyższenia =
poziom cechy na jaką Weteran chce wejść.
IMIĘ
WETERANA
KLASA
POSTACI
PUNKTY
DOŚWIADCZENIA
ZALETY
BUDOWA CIAŁA
UMIEJĘTNOŚĆ
BROŃ BIAŁA
WALKA WRĘCZ
WYTRZYMAŁOŚĆ
BROŃ KRÓTKA
OBSŁUGA POJAZDÓW
REFLEKS
WART. SUMA
ZRĘCZNOŚĆ
PERCEPCJA
INTELIGENCJA
BROŃ DŁUGA
GWIEZDNY PILOTAŻ
WYCZULONE ZMYSŁY
KONEKSJE
TECHNIKA
NEUROSTA.
(Int
x
OPANOWANIE
ATUTY
ENTROPIA
WIEDZA
HAKOWANIE
INFILTRACJA
TRIK I FORTEL
CHARYZMA
HEKSERI
SIŁA WOLI
5)
=
WYSPORT.
(BC + zr)
=
WITALNOŚĆ
(BC
x
5 + 10)
=
OSŁONA
ENERG.
MOC
(INT
x
5)
=
PREZENCJA
(BC + E)
=
JĘZYK MISTYCZNY
KONCENTRACJA
(OP + E)
Inspiracja:
gdy Weteran zda
test o
PT Ekstr., Legen.
lub
Boskim
odzyskuje odpowied-
nio
1/2
lub
3
punkty.
WSZCZEPY
MOCE ENTROPICZNE
PRZESUNIĘCIA
ŁASKA NORN
ATAK DYSTANSOWY
Nazwa broni
Suma
umiej.
Szybko-
strzelność
TRAFIENIE NA ZASIĘGU
Bliskim Średnim Dalekim
Ekstr.
(1-10m) (11-50m) (51-150m) (151m-2km)
OBRAŻENIA
POZIOM TRUDNOŚCI TESTU
ŁATWY
STANDARDOWY
TRUDNY
B. TRUDNY
EKSTREMALNY
10
15
20
25
30
35
40
OBRONA DYSTANSOWA
Podstawa
15
Zręczność
Opanowanie
Atuty
Premie
Zbroja/Tarcza
SUMA
LEGENDARNY
BOSKI
GRANATY
Nazwa
Obrażenia
Promień
wybuchu
Zasady specjalne
NOTATKI / HISTORIA POSTACI
WALKA W ZWARCIU
Nazwa broni
Typ
Suma Umiejętności
BB lub WW
Celność
Trafienie
Obrażenia
OBRONA W ZWARCIU
Podstawa
15
15
Opanowanie
Wartość
BB lub WW
Premie
Obrona broni
Zbroja/Tarcza
SUMA
PANCERZE
Nazwa
W zwarciu Balistyczny
Zasady specjalne
TARCZE
Nazwa
Parametry
Zasady specjalne
KARY DO TRAFIENIA
WYNIKAJĄCE Z ILOŚCI ATAKÓW
Ilość
ataków
1
2
3
4
Broń
lekka
-
-2
-4
-6
Broń
Broń
1-ręczna 2-ręczna
-
-3
-5
-7
-
-4
-6
-8
Broń dys-
tansowa
-
-2
-4
-6
WYPOSAŻENIE
OKOLICZNOŚCI SPECJALNE
Strzelanie do różnych celów
Zła widoczność
Strzelanie do walki
Strzelanie serią
Celowanie w kończynę / małe cele
Celowanie w głowę / b. małe cele
1 pkt
1 pkt
1 pkt
2 pkt
1 pkt
2 pkt
Kara nie jest progresywna. Tzn. przy dwóch atakach
z broni lekkiej każdy atak ma mod -2, przy trzech
każdy atak ma mod -4, itd.
PREMIA DO TRAFIENIA ZE
WZGLĘDU NA ROZMIAR
DUŻY
+2
OLBRZYMI
+4
GIGANTYCZNY
+6
Podjęcie wymienionej akcji lub znalezienie
się w wymienionych warunkach powoduje
nałożenie
Fatum
chyba, że postać zapłaci
podany koszt
Koncentracji.
Fatum
Zamiast wykonywać test za pomocą 2k20
używamy 2k10 (wybierając która jest Ody-
na, a która Norn).
Zgłoś jeśli naruszono regulamin