Seminarium 2.doc

(27 KB) Pobierz

Regulamin pracy`

System motywacyjny

Statut pracy

Regulamin wewnętrzny

Źródła wtórne

Foldery reklamowe

Główkować żeby jak najwięcej materiałów zdobyć  w czasie.  praktyk

 

 

 

Tematy

1.       Organizacje typu non profit związane z szeroko pojętym bezpieczeństwem wewnętrznym np. organizacje typu sokół

2.       Przekształcenia w organizacji ( własnościowe, strukturalne, reorganizacja) …. jak było kiedys co ustawa zmienila i jak dziala  teraz

3.       Planowanie w organizacji. Rodzaje planu etapy procesu planowania efektywność i skuteczność planowania ( glownie będzie to praca finansowa )

4.       Strategia organizacji rodzaje strategii proces konstruowania strategii metody analizy strategicznej cele i skutki przyjetej strategii (zwrocic uwage na jakie lata jest. Zakladka bip na stronie organizacji publicznej  wykonanie strategii i spróbować odpowiedziec czemu nie udalo się zrealizowac wszystkich celow

5.       Ne

6.       Logistyka w organizacji cele logistyki obszary logistyki narzędzia Internet w logistyce

7.       Zarzadzanie zasobami ludzkimi obszary i narzędzia zzl jakość zzl skuteczność zzl opinie pracownikow o metodach zzl 6 obszarow zzl planowanie  zatrudnienia proces naboru i rekrutacji wprowadzenia pracownika do pracy szkolenie pracownika motywowanie pracownika metody zwolnien pracownika każdy podpunkt osobny rozdzial =6 rozdzialow lub wybrac jeden z tych 6 i go obszernie opisac lub wybrane elementy np. 3

8.       Szkolenia w organizacji typy i cele szkolen zakładowy system szkoleniowy optymalizacja procesu szkoleniowego ocena szkutecznosci szkolen w organizacji czy SA one skuteczne

9.       Komunikacja i informacja o organizacji zarzadzanie obiegiem informacji struktury przekazu informacji typy komunikacji public relation w organizacji

10.   Motywowanie pracownikow system motywacyjny w  organizacji skuteczność motywowania materialne i nie materialne narzędzia motywowania system kar i nagrod w organizacji dokument opisujacy ten system czy dziala ten system marketing organizacyjne narzędzia i obszary marketingu badanie skuteczności marketingu Internet jako narzedzie do marketingu jak ona się promuje

11.   Kultura organizacyjna kultura dominujaca w organizacji zrodla kultury możliwość zmiany kultury

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin