GULP.pdf

(60 KB) Pobierz
GULP!
Wylosuj i zaznacz posta
ć
(k6):
(1,2) Ż ołnierz
+1 vs Oszalały rozbitek i Mimik
(3,4) Pirat
+1 vs Kapitan piratów i Krakeniątko
(5,6) Kapłan
wody +1 vs Syrena i Topielec
Jak si
ę
nazywasz?
…………………………………………………………
Ile ci zostało?
Zagraj samemu albo z przyjaciółmi.
Jesteś w szalupie, dryfujesz w gardle morskiego
potwora, który cię połknął. Szukasz wyjścia.
W każdej kiszce rzuć kością by poznać jej
zawartość. Gdy trafisz na pułapkę, rzuć 4+, żeby
uniknąć rany. Utratę zdrowia zaznacz skreślając
.
Rzuć 4+ aby zadać ranę wrogowi - w innym
wypadku to ty ją otrzymujesz.
Za każde +1 rzuć dodatkową kością i wybierz
wyższy wynik.
Liczba
oznacza zdrowie wroga.
Gdy otrzymasz 3 rany, zostajesz tam na zawsze.
❤❤❤
Co zdobyłe
ś
?
……………………………………………………………
……………………………………………………………
Co jest w kiszce?
(1)
Nic?
(2)
Pułapka!
Jaki wróg?
(1)
Syrena
(2)
Oszalały rozbitek
❤❤
(3)
Topielec
❤❤
Jaki przedmiot?
(1)
Skrzynia skarbów
(2)
Maczeta +1
(3)
Baryłka prochu +1
(3,4,5)
Wróg!
(6)
Przedmiot!
Ścieżka w głąb
bestii. Rysuj
dalej sam!
(4)
Mimik (szalupa)
❤❤❤
(5)
Kapitan piratów
❤❤❤
(6)
Krakeniątko
❤❤❤❤❤❤
(4)
Koło ratunkowe +1
(5)
Butelka rumu
(6)
Zwój teleportacji
Ścieżka przez
kiszki bestii.
Oznaczaj
na mapie
co było
w danej
kiszce.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin