Instrukcja zwrotu terminala: W celu zwrotu urządzeń prosimy o wykonanie następujących czynności 1. Wykonaj raport wysyłki z terminala (Uwaga: raport konieczny TYLKO jeśli na terminalu są nierozliczone transakcje) Informacje jak wykonać raport znajdziesz tutaj (https://www.polcard.pl/content/dam/polcard_pl/pl/pl/pdf/instrukcje/obsluga-terminala/Dzialania-podstawowe.pdf) 2. Przygotuj paczkę zawierającą sprzęt (terminal wraz z akcesoriami, np. kable, ładowarka), Prosimy – upewnij się, że zwracany sprzęt należy do Polcard - w tym celu możesz sprawdzić czy numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta na naklejce to 22 515 30 05 lub spójrz na ekran, gdzie nazwa wyświetlana to: Fiserv, Polcard lub First Data Polska Prosimy pamiętać, że zwrot terminali należących do innej firmy może skutkować ich utratą 3. Wyślij paczkę, wybierając najdogodniejszą dla siebie formę: a. za pomocą Paczkomatów InPost po wypełnieniu formularza znajdującego się tutaj (https://szybkiezwroty.pl/pl/FiservZwrot) Prosimy pamiętaj, że tylko powyższy link służy do poprawnego zarejestrowania wysyłki Uzyskany kod nadania pozwoli nadać paczkę w wybranym paczkomacie. Aktualna lista paczkomatów znajduje się na stronie inpost b. korzystając z kuriera UPS, którego można zamówić wypełniając ten formularz (https://web.ctdi.eu/fiserv-zwrot.html) Po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymają Państwo numer zlecenia, który można wykorzystać do śledzenia statusu przesyłki po jej odebraniu przez kuriera. Prosimy pamiętać, że zwrot sprzętu nie jest równoznaczny z wypowiedzeniem umowy lub formalną rezygnacją z dzierżawy urządzeń oraz że może się z nim wiązać naliczenie kar umownych. Jeśli jeszcze nie wiesz jak dopełnić formalności skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (24h) pod nr telefonu +48 22 5153005 lub akceptanci@fiserv.com
bandzior555