instrukcja zwrotu terminala.txt

(3 KB) Pobierz
Instrukcja zwrotu terminala:

W celu zwrotu urządzeń prosimy o wykonanie następujących czynności

1. Wykonaj raport wysyłki z terminala (Uwaga: raport konieczny TYLKO jeśli na 
terminalu są nierozliczone transakcje)
Informacje jak wykonać raport znajdziesz tutaj (https://www.polcard.pl/content/dam/polcard_pl/pl/pl/pdf/instrukcje/obsluga-terminala/Dzialania-podstawowe.pdf)

2. Przygotuj paczkę zawierającą sprzęt (terminal wraz z akcesoriami, np. kable, 
ładowarka),

Prosimy – upewnij się, że zwracany sprzęt należy do Polcard - w tym celu możesz sprawdzić czy numer 
telefonu do Centrum Obsługi Klienta na naklejce to 22 515 30 05 lub spójrz na ekran, gdzie nazwa wyświetlana 
to: Fiserv, Polcard lub First Data Polska

Prosimy pamiętać, że zwrot terminali należących do innej firmy może skutkować ich utratą
3. Wyślij paczkę, wybierając najdogodniejszą dla siebie formę:

a. za pomocą Paczkomatów InPost po wypełnieniu formularza znajdującego się tutaj (https://szybkiezwroty.pl/pl/FiservZwrot)
Prosimy pamiętaj, że tylko powyższy link służy do poprawnego zarejestrowania wysyłki
Uzyskany kod nadania pozwoli nadać paczkę w wybranym paczkomacie. 
Aktualna lista paczkomatów znajduje się na stronie inpost

b. korzystając z kuriera UPS, którego można zamówić wypełniając ten formularz (https://web.ctdi.eu/fiserv-zwrot.html)

Po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymają Państwo numer zlecenia, który można 
wykorzystać do śledzenia statusu przesyłki po jej odebraniu przez kuriera.
Prosimy pamiętać, że zwrot sprzętu nie jest równoznaczny z wypowiedzeniem umowy lub formalną 
rezygnacją z dzierżawy urządzeń oraz że może się z nim wiązać naliczenie kar umownych. Jeśli jeszcze nie 
wiesz jak dopełnić formalności skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (24h) pod nr telefonu +48 22 5153005
lub akceptanci@fiserv.com









Zgłoś jeśli naruszono regulamin